Trotsar vädret…

Ja, nu kan man ju bli galen på detta regn… Men som den fantastiska mamma jag är så gick jag ju SJÄLVKLART ut och lekte med min son i lekparken idag i snöblandat regn som sedan övergick i endast regn, kyligt regn… Ja, nu får det faktiskt vara NOG vädergudarna. Vad har vi gjort i Frankfurt för att förtjäna dessa gudatårar, VARJE DAG?! Men vad gör man inte för sitt älskade barn?! På med fejkpälsmössan (hoppas att den tål vatten!) och gå ut och leeeek…  

 

Kom igen mamma…. va roligt vi har… Känner att jag här ligger nära titeln som årets lekmamma 2012… (I år gick ju tydligen samtliga utnämningar av årets mama till andra mammor.)

”Mea mamma, mea!!”

 

Nej, mamma, jag har inte tid att vara med på nåt kort… Vi leker ju… Sluta larva dig med din löjliga fejkpälsmössa och kom hit och leeeeek!!  Tänker Sebastian, snart 2 år.

 

Kommentera

