Lyxhustrun lunchar och ÄNTLIGEN blev vi bländade av solen igen(!)

Onsdag… det är lite av min dag det känner jag… Det har mer eller mindre blivit en tradition att då gå och härja med barnen på leklandet och sen ta en härlig vinlunch medans barnen sover sött i sina vagnar efteråt. En mycket bra dag i denna lyxhustru och mammas vardag(!) Me like a lot!🙂 Idag var dock inte som de flesta andra onsdagar… inga vänninor eller för den delen lekkompisar till den lille fanns att tillgå… Men det hindrar inte oss inte(!) Och jag hade sällskap på restaurangen, av min fantastiskt trevliga bok(!) Det är inte alls illa det vill jag påpeka😉

Måhända såg jag osocial ut när jag satt där HELT inne i min bok, med mitt otroligt fräscha och kyliga Rieslingvin i glaset, smaskandes på en favorit på träplankan, en härlig Flammkuchen. (Det är nåt jag kommer att sakna när jag flyttar från Tyskland. Sååå gott!) Oj oj oj va jag njöt av denna härliga lunch i lugn och ro, med min lilla raring sovandes sött bredvid mig. UNDERBART!!🙂

 

Idag träffade vi även på en gammal bekant när vi var ute på stan, SOOOOOLEN!! Den har lyst med sin frånvaro här i Frankfurt på senare tid vill jag lova. Det var verkligen UNDERBART att få bli bländad av den där älskade D-vitaminbomben igen!! Jag säger som Sebastian brukar säga: ”MEA, MEA!!”🙂

 

 Solstollarna(!)

 Självklart skulle solbrillorna på!!🙂

 Snyggt!!

INTE alls snyggt(!) Sebastian är (på gott och ont!) mycket givmild och vill gärna låna ut sina saker hela tiden nu… I detta fall tyckte jag att han gott kunde få ha dessa coola brillor själv(!)😉

 

VÄLKOMMEN tillbaka till Frankfurt snarast snälla, sköna solen!! Den här bleka damen skulle önska att vi kunde ses betydligt oftare(!) 

🙂

 

 

Kommentera

