Kärleksförklaring till den olycksalige ungen…

Har inte varit med om maken till barn som slÃ¥r sig sÃ¥ mycket som mitt lilla hjärta… HERRE GUD(!) Det ena blÃ¥märket och den ena bulan avlöser den andra😦 Han är inte klok den här ungen(!) Och det borde man ju inte bli överdrivet förvÃ¥nad över när mannen som jag är gift med stÃ¥r för hälften av arvsanlagen i den där lilla killen… Hur tänkte jag där??!😉

Ja ja, det är ialla fall världens finaste unge(!) (och finaste man är han mannen min ocksÃ¥ för den delen!) Det har ni väl aldrig hört nÃ¥n förälder uttala tidigare om sitt eget barn förresten?😀  

Han är det bästa som har hänt mig denna olycksalige unge(!) Det känns roligare och roligare att vara hemma med detta barn för varje dag som gÃ¥r… Livet som hemmamamma känns i allra högsta grad lyxigt i nuläget. Vi har otroligt mysiga dagar nu. Han lyssnar pÃ¥ mig, han pratar en massa, vi skrattar och vi har till 99% av tiden fantastiskt mysigt och roligt och trivs härligt bra i varandras sällskap. Jag är tacksam för varje dag jag fÃ¥r med detta lilla troll(!) Har bara en önskan… och det är att han ska lugna ner sig nÃ¥gra hekton sÃ¥ att han inte slÃ¥r ihjäl sig inom kort(!) Vill inte leva en dag utan detta underbara barn!!

Inte ens när han sover kan han hÃ¥lla sig frÃ¥n att göra sig illa, dÃ¥ han ibland även kastar sig ur sängen… Ser inte fram emot alla STORA bekymmer som alla föräldrar pratar om… dÃ¥ mitt barn fortfarande klassas som mycket litet och därmed enligt alla sägner innebär smÃ¥ bekymmer(!?) 😉

  

Kommentera

