Lyxhustrun i shoppartagen(!)

Hej va det går… vi lunkar på med våran Sverigevisit och det är bara såååå trevligt!!🙂 Jag känner även hur det sedan vi anlände i detta land har dragit ordentligt i shoppingtarmen… (till mannens förtret!) Det har inhandlats både det ena och det andra… massor med saker har jag blivit bortskämd med då jag också har firat födelsedag och fått allt som jag kunde tänkas vilja ha i present(!) JAAA, jag är en mycket bortskämd ung dam(!) Det är jag fullt medveten om… and I like it!😉

Idag har lyxhustrun varit på den fantastiska gul-svarta lågprisaffären och fyndat… ja, man kan VERKLIGEN fynda där(!) Och gud va roligt det kan vara… Jag var tveksam över en av varorna som jag gick och bar på mot kassan… det satt nämligen ingen prislapp på och jag kände inte att jag var redo att lägga hur mycket pengar som helst på dem… När jag ställde mig i kassan och frågar vad dessa ”UGGs” kostade(?)… och fick till svars när kassörskan hade slagit in dem i kassan att priset var 24,50 KRONOR… Ja, då log jag nöjt, lade huvudet (som smyckades med min oerhört snygga fuskpälsmössa) på sned och meddelade att ”JAG TAR DEM!” Det kunde jag unna mig tyckte jag!!😀 Lycklig blir jag när jag gör sånna fynd. Sen om de håller under en promenad utomhus… Ja, då är jag ändå nöjd(!) Det är ju faktiskt så att man nästan kan kvitta dessa fantastiska fuskmockastövlar mot min kära mans pantvinst… TOPPEN! Tänk om vi inte hade haft den där pantintäkten…😀

24,50 kronor (ja, SEK(!) märk väl att det INTE handlar om EURO!) Otroligt het känner jag mig i dessa, ännu en gång ett fuskmaterial, kan känna ibland att jag lite fuskar mig genom livet 😉 Men GUD vilket trevligt liv jag har(!) 🙂

 

Nyförvärv i skohyllan… Känns BRAAA!🙂 På bilden kan även den fantastiska prydnadskudden skådas, som också inhandlades på den fantastiska gul-svarta affären idag. (Jag har en stor förkärlek för skyskrapor som förklarar detta inköp). Nööööjd, såååå nöööjd!🙂

 

 Nöjd var även mannen min över frugans inköp dagen till ära (det blev ju billigt!)… Den (pantglada, obehagligt) ekonomiska mannen, min älskade man…

Snart är vi även där i prydnadskuddens stad, han och jag, och njuter av alla mäktiga skyskrapor på plats… LÄÄÄÄNGTAR! Då ska det spenderas dollars!!🙂

 

 

 

Kommentera

