Hemma igen… men i ett annat Frankfurt…

Nu har vi kommit åter hem efter en mycket intensiv Sverigevisit. Med min ambition att underhålla ett heltidsliv i Sthlm på en helgs timmar så kan säkerligen vem som helst förstå att det blev aningen i hektiskaste laget… Som ALLTID när jag ska planera dessa visiter(!) Har alldeles för många fina vänner i mitt liv som jag helt enkelt bara vill vara med… jobbiga problem jag har!? NEJ, jag älskar dessa människor och är såååå tacksam för att jag lever ett så fantastiskt rikt liv!!🙂

Skööööönt är det dock att komma hem till vårat hem, till vardagen och livet i Frankfurt igen… Borta bra men hemma bäst har ju någon nämnt förut och det kan jag i allra högsta grad skriva under på… Dock kom vi hem till ett Frankfurt som saknade tre helt underbara människor som det kommer att bli otroligt tomt att leva utan här i vårat fina Frankfurt… En saknad gjorde sig påmind redan denna första dag… ett tomrum(!) Ja, så blir det ju när man hittar så underbara människor som man känner så mycket och starkt för… Det bästa är dock att dessa människor inte har dött (man kan ju nästan tro det när jag beskriver denna sorg!) De har ju bara flyttat på sig lite… till en annan plats som ligger mig mycket varmt om hjärtat (och nånstans känns det som att de kanske gjorde detta lite för att jävlas med mig ytterligare när vi åker hem till Sthlm och hälsar på!😉 Det är ju inte så att tidsfaktorn med att hinna hälsa på alla fina vänner under våra visiter där är en piece of cake ens innan de nu flyttar dit! Skäms på er!! Men men, jag älskar er ändå!🙂

De är inte kloka på en fläck dessa människor(!)… och det är ju inte vi heller(!) that’s why we love them so much!🙂

 Sebastians kompis ”Nea”… oj oj oj va mycket puttar han har fått utstå denna lilleman… men oj oj oj va mycket roligt de (och även vi vuxna!) har haft tillsammans(!) och nu när Sebastian har börjat prata så är det mycket ”Nea” hit och ”Nea” dit. Han ska få låna den och han ska få låna det. Älskade unge(!) va vi kommer att sakna denna solstråle!! Nu får du lysa upp Solna och Stockholm stad med dina fantastiska leenden, lyllos dem! 🙂

 

STORT LYCKA TILL I STOCKHOLM FINA FAMILJEN!!❤❤❤

 

Är dock lite sur för att jag nu plötsligt kommer att börja hålla mina tummar hårt för Djurgårdens IF… det hade jag ALDRIG trott!!😉

 

 

One thought on “Hemma igen… men i ett annat Frankfurt…

Kommentera

