PMS-klubben… Här kommer jag(!)

Ja, jag säger då det… Är det detta många av världens kvinnor lider av en gång i månaden… Då känner jag mig LYCKLIG över att jag inte har haft någon beskärd del av detta förrän NU(!) PMS, med ett fantastiskt humör och en stubin som inte skulle kunna vara kortare har dagen bestått av… Tycker synd om människorna i min närhet(!) Sonen min har testat sin mamma MER ÄN NÅNSIN idag dessutom. Det har känts som att han liksom har känt på sig att mamma inte ens har orkat med sig själv och därmed försökt att krydda på lite extra med diverse hyss och skit. Mannen min är dock MYCKET bra i dessa sammanhang(!)

”Sushi ikväll, älskling?” Oh yes!! Det tackar vi hjärtligt för!!🙂

Vi har dessutom hittat ett Sushihak med kvalité som kan matchas med den fantastiska ”Sushi Bar Taiyoo” i Solna. UNDERBART!! Och, nåt annat som känns helt underbart är att imorgon är en annan dag (med mindre PMS I HOPE!)😉

Kommentera

