Pojkarna som får mitt hjärta att dunka på lite extra…

Alla hjärtans dag idag… Oj oj oj vilken hysteri det har blivit av detta event… Ibland kan jag bli så full i skratt av att gå i affärer och se allt vad handeln försöker kränga ut i form av rött, rött, rött och gärna med hjärtan på… Det är ju fantastiskt vilket tryck handeln kan skapa. ”Vi har alla hjärtans dag varje dag”, enligt min man… Ja, men det är ju fantastiskt trevligt tycker jag!! 🙂

Alla hjärtans dag tycker jag är mysigt och det jag vill få ut av denna dag är att skämma bort min(a) kärlek(ar) lite extra!! Det är de mycket riktigt värda varje dag(!) Alla hjärtans dag är kanske en bra reminder för alla som har svårt att komma ihåg att skämma bort sina kära andra dagar… (Jag vill inte påstå att jag är någon expert på detta varje dag, jag är kvinna och har ett svängande humör!) Att göra detta genom att köpa en massa blommor och hjärtformad choklad eller nallar… ja, de dagarna har jag betat av i mitt liv… Dock bjuds det på extra mycket lek, fantastisk dinner and dessert, en härlig flaska rött, chips (ett ord som är mycket svårt för min 2 åring att uttala men något som han tycker MYCKET om!) OCH en hustru i ett fint fodral här hemma hos oss… Trevlig dag det, för mina pojkar(!) Pojkarna som får mitt hjärta att dunka på lite extra!! 🙂

Mina alldeles egna älskade badhunkar(!) Åh va jag längtar tills jag får se dem in action i böljan blå igen!! 🙂

VÄLKOMMEN TILLBAKA SNARAST VÅREN, VÄRMEN, SOLEN OCH SEN SOMMAREN!!!

EN GOD OCH GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ÖNSKAR JAG ALLA FINA BLOGGLÄSARE!!

🙂

Använd denna dag (om inte annat) till att skämma bort en person som kanske har gjort sig väl förtjänt av detta och som du kanske inte har tänkt så mycket på lately…

DIGSJÄLV!! 😉

Kommentera

