Barnets tal…

Jag kan inte annat än att njuta av denna period med mitt barn, när talets gåva ska utkristaliseras. Det är en UNDERBAR TID som jag kan tänka mig att alla föräldrar tycker. ALLA tycker vi ju att våra barn är ooootroligt duktiga bara de lyckas klämma ur sig en enstaka stavelse. Det är ju bara så gulligt(!) :-)  Och leder ju dessutom till mindre frustration för både barnet och föräldern när kommunikationen lyfts till en ny nivå mot tidigare…. (För att se min lilla son in action, klicka på länken nedan).

http://youtu.be/9NBffczs9cM

Ja, inte råder det några som helst tvivel om att det är ”Byggare Bob” som Sebastian, 2, vill titta på(!) 😉

Som sagt… En UNDERBAR tid är NUUUUU!! Och fort framåt går det med barnets tal och utveckling. Det är verkligen en fröjd att följa!!  🙂

 

Kommentera

