Honeymooning(!)

Bloggandet är allt annat än aktivt nu som ni säkerligen har märkt… Jag vill bara meddela att jag lever… och som jag lever(!) Njuter av New York City med min man och vi har det (kallare än vad jag hade packat för!) men ändå FANTASTISKT BRA(!)  🙂  Kreditkorten går varma och om jag ska jämföra denna resa med Paris i December så måste jag säga att det nu är i princip lika mycket bärande (dock av shoppingkassar och inte av barnvagnen!)  😀  Shoppingbilder kommer senare  😉

Det känns oerhört lyxigt att bara få tänka på oss själva i flera dagar… Ovant men skönt! Tänker gör jag (VI) dock massor på våran lilla son och längtar efter honom. Men jag är sååå glad för att han slipper vara med här… Det ser oerhört bökigt ut för alla som går runt med barn och barnvagnar här. Och min lille kille har det fantastiskt bra där han är(!)  🙂  Ska dock bli underbart att komma hem till honom sen(!) Men först ska vi njuta lite mer av staden som aldrig sover (det gör vi iallafall vill jag lova! Jetlagged i vanlig ordning så ögonen går i kors när det börjar närma sig kl.22 här)  😀  Men va härligt det känns att vara här(!) Jag kan inte beskriva…  🙂

Att Ryan Gosling dök upp på restaurangen vi åt middag på igår ser jag också som en STOR bonus(!) min man blev faktiskt han med lika exhalterad över denna överraskning, men kanske hade hoppats på en mer kvinnlig skönhet till kändis… Dock måste jag säga att det är riktigt underhållande och roligt med kändisar, jag kan liksom inte riktigt lägga band på mig utan tycker att det är trevligt… lite som en levande skvallertidning på nåt sätt, smaskigt!  😉

 

Lilla jag i STORA staden(!)  🙂

 

Fler bilder kommer senare… Nu ska vi fortsätta njuta av NYC och av våran honeymoon… I’m lovin it!  🙂

 

Ha en fortsatt härlig helg!!

🙂 

 

3 thoughts on “Honeymooning(!)

  1. Taaack Sara!! 🙂 Jo du tiden springer iväg, och det vet ju du bättre än många andra som är mitt inne i bröllopsplaneringen… snart står ni ju faktiskt vid altaret i Vallentuna kyrka(!) 😉 Stort lycka till med allt! Kan verkligen rekommendera en tripp med din man till NYC!! 🙂 Kram kram

  2. Jo, det går fort bara 1 månad kvar för oss nu.. 🙂 Vi var i NYC för några år sedan när T fyllde 30. Det är en underbar stad minst sagt som jag hoppas att vi ska komma till igen!

Kommentera

