HOME SWEET HOME(!) och Min Shopping Topp 3…

Det känns OTROLIGT BRA att det kan kännas skönt även när en sådan UNDERBAR resa är slut(!) Då vet man att man är lycklig och trivs med sitt liv(!)  :-)  Och kan man göra annat med en sån liten guldklimp att komma hem till?(!) 🙂

Nej jag tror inte det(!) Den lille killen som har haft en underbar tid med sin mormor och morfar(!) Sååå nöjd efter sitt lekmarathon(!)  🙂

Heeeeelt underbart att komma hem till den underbara ungen(!) 🙂 Det är svårt att inte gå upp fullständigt i sitt/sina barn när man har blivit förälder… Det känner jag verkligen. Men också så mycket värt att ta sig tid att bara vara tillsammans i parförhållandet, som innan den lille kom in i våra liv(!) Så viktigt(!) och jag är otroligt tacksam för denna fantastiska resa som vi nu har varit på. Den kommer jag alltid att bära med mig som ett fint minne… Och jag tror verkligen inte att det var sista gången som jag var i New York(!) 🙂

SHOPPAT har vi gjort(!) BRA shoppingstad I must say(!) Otroligt roligt… Ska visa er några smakprov på vad som kom hem (i den nyinköpta resväskan, ja, det behövdes ju en till såklart!)  😉

Min Shopping Topp 3:

1.

UNDERBARA stövlar som jag absolut tyckte var NECESSARY(!) Älskar dessa(!)  🙂

2.

BYXOR… som till och med fick min nederdel att se fin ut(!) Det är INTE varje dag jag känner så i en provhytt(!) Levis-jeansen satt så bra så jag näst intill även fällde en glädjetår i hytten…  😉

3.  

 En klänning som ABSOLUT inte gör sig rättvisa på galgen(!) Men som utan tvekan nu tillhör ett av älsklingsplaggen i min garderob. Jag kallar den min lilla Chanel (och det är det ju självklart inte! Jag är och förblir ingen märkesgalen kvinna(!) Är på tok för snål för det!) 😉

Detta var första gången sen jag blev mamma som shoppingfokuset låg på migsjälv och inte på mitt barn… Det var på tiden tycker jag(!)  ;-)  Men självklart fick han lite saker han med! Konstigt vore väl annars! 🙂

Den kan verkligen kännas löjligt liten hans hög när man jämför med allt annat som inhandlades till oss själva och alla andra…😉

Han blev inte det minsta imponerad av sina nya saker (den bortskämda ungen!)  ;-)  Dock blev han väldigt förtjust i mammans fina stövlar…

Han skulle säkerligen ha blivit mer nöjd om han hade fått dem… tyckte liksom att dem satt otroligt bra på honom 😀

Kommer att bjuda på fler av mina bilder och New York tips i en senare blogg…😉

Kommentera

