DIAMANT-TABBE(?!)

Oj oj oj, va svårt det var att skriva en Topp 3 lista(!) Något som jag inte ens nämnde var mina OTROLIGT vackra diamantörhängen(!) Men HUR kunde jag missa dem(?!) Jo, förresten det var ju Min Shopping det handlade om… och örhängena var det ju min man som köpte till mig (efter att jag visat med hela handen att det var dem jag ville ha!) och då måste väl dem väl ligga på hans shoppinglista?!)  😉

Dessa underbara juveler sitter nu stadigt på mina snibbar(!) (Och där sitter dem BRA!) Bling-bling(!)  🙂

TAAACK min älskade man (jag menade inte att vara otacksam)!  😉

Kommentera

