Schmutzradierer (smyg)reklam(!)

Som den hemmafru jag är så känner jag att det åligger mig att faktiskt göra lite reklam för de i det föregående blogginlägget nämnda mirakelsvamparna(!) 😉 Vad vore mitt hem utan dessa?? Ja, förmodligen skulle vi få lov att måla om väggarna var 14:e dag… Så tack gode Gud för Schmutzradierer(!) 😉

Kan inte tänka mig ett liv här i Tyskland utan dessa(!) 🙂

Svampen som är som typ en disksvamp, blöts lite i vatten och sen är det bara att skrubba av glatta livet och i takt med skrubbandet blir svampen bara mindre och mindre och tillslut förintas den och försvinner helt. (SÄKERT INTE ALLS HÄLSOSAMT!) 😉

Se så fantastiskt roligt det är! (Känner att jag skulle göra det bra som nåt trevligt städproduktmärkes reklamansikte!)  😀

Och vilket resultat sen(!) Mirakulöst vad ett gäng kemikalier kan göra(!) 🙂

Tummen upp säger lyxhustrun(!) Som dock aldrig skulle låta sin son komma i närheten av de säkerligen vid förtäring livsfarliga mirakelsvamparna(!) 😉

Tänker ta ut en beskärd summa pengar av Profissimo för denna fina reklam(!) 😉

Kommentera

