Barnekipering(!)

Hej vilken växtspurt han har gjort mitt barn och kläderna har ju tyvärr inte hängt med och nu stundar ju dessutom den fantastiska sommartiden(!)  :-)  Så idag tog vi en sväng till mitt ÄLSKADE H&M och HANDLADE järnet… Visade den lille vad jag ville köpa och han valde och ratade hejvilt bland kläderna och skorna som jag kastade framför honom  :-)  Roligt att vi till och med har blivit så fina shopping buddy’s han och jag(!) (Han är dock lite mer kräsen än vad jag är…) 😉

Måste säga att den bästa shoppingen med hästlängder är VÅRSHOPPINGEN(!) Sååååå roligt(!) Och H&M’s barnekipering tycker jag fantastiskt bra om(!) Titta bara här på dagens inköp:

Såååå nöjd!! Tycker att han har bra smak min son(!) 🙂

Och ALLT till den ringa kostnaden av 101,50 EURO… Det är ju bara HEEELT FANTASTISKT(!) 🙂

Och allt detta placerat i denna medföljande HUNK-KASSE med självaste Mr. Beckham på… Ja, det var ju angenämt(!) (Inte för att den herren på långa vägar kan mäta sig med the looks av min man… Men ändå!)  😉

Kommentera

