Skinande rena fönster och de fantastiskt fina första kalsongerna…

IDAG har jag gjort något som suttit LÅÅÅNGT LÅÅÅNGT inne… TVÄTTAT de fantastiskt fula fönsterna(!) Sååå skönt efteråt(!)

Det är ju verkligen ett under att vi kunnat se ut genom dessa skitfönster(!)  😦

Som en graciös loppa härjade jag med min putsduk upp och ner, upp och ner (dagens träning avklarad!)  och vilket skinande rent resultat det blev… NJUTNING för lyxhustrun (när det var över alltså!) 😉

NU vore det bra om svärmor och svärfar kom hit(!) :-)  För detta skinande resultat lär INTE hålla sig till nästa helg… Då ser de med all säkerhet lika äckligt smutsiga ut igen… Otacksamt som få uppgifter i lyxhustruns liv. Men men, SOM jag ska njuta av nuet med mina skinande fönster idag(!) 😉

Den lille fick ett jättefint påskägg av våra underbara grannar och vänner igår. En present i ägget som han nu fallit för RIKTIGT ORDENTLIGT är dessa…

Sebastians första, fantastiskt fina kalsonger(!) Helst vill han ha alla på sig samtidigt 😀

Känner att det nu är HÖG tid att rida på denna våg och potträna järnet så att han snart kan bära upp dessa fina y-front på hetast möjliga sätt(!) 😉

Kommentera

