Längtan… I EN HELT NY DIMENSION(!)

Mannen min åkte på tjänsteresa IGEN igår morse… Och han är mycket duktig och romantisk när det gäller att skriva och säga fina saker till mig… Ja, det är han verkligen(!) Ofta mailar vi x antal gånger fram och tillbaka under dagarna… Och i vanlig ordning damp det ner ett mail i inkorgen redan när han satt på flygplatsen… Denna gång fanns det dock en ny dimension av saknad och längtan i mailet (och nej, vi har haft barn ett tag så att barnet har börjat ta stor plats i dessa mail är INGET NYTT!)😉 Nej, det var otippat en heeeelt annan dimension av längtan (och jag hoppas att han inte blir sur nu, men jag tänker faktiskt citera en del av mailet, BARA FÖR ATT VISA HUR FIN HAN KAN VARA MIN MAN!) 🙂

”Nu sitter jag på flygplatsen och väntar. Det känns dåligt att åka ifrån er

och återigen så längtar jag till helgen med er…och din frisyr…”

Ja, men visst är det väl FANTASTISKT vilken fluga denna nya frisyr har blivit… En riktig dundersuccé I must say!!!  :-D  Så funderar du också på att klippa kort… DO IT!! Det öppnar dörrar för en helt ny dimension i äktenskap, förhållande eller kanske fullständigt sätter sprätt på singellivet (beroende på vilken del du befinner dig i!) 😉

Till och med i nyduschat, vått, ruffsigt och naket (ja, då menar jag fullständigt osminkat och otillfixat inte NAKET som i utan kläder(!) tillstånd är det ju bara fantastiskt bra… I like it a lot! Och är OTROLIGT tacksam för att min man gör likadant! 🙂

Kommentera

