Att försätta sig i ett fantastiskt onödigt handikapp(!)

Ja, men ibland är jag bara precis lika dum som jag ser ut(!) Fick nåt ryck att jag skulle måla naglarna, mitt i detta frenetiska snortorkarinferno(!) Men herre gud va klantigt… Ja, men älskling kan du bara vänta i några minuter innan mitt underlack, skitlack och top coat torkar?! Sen tar vi hand om din rinnande näsa… Desperate Housewife(?!) 😀

Det finns liksom ingen som blir så fullständigt handikappad av att måla naglarna som jag… Jag är heeeelt talanglös när det gäller denna kvinnliga lyxterapi… Blir bara förbannad varje gång jag tar mig för detta onödiga aktivitet… 9 ggr av 10 blir det också jävligt fult dessutom(!) Nej, nästa gång jag målar naglarna ska jag ha en timme på mig att bara sitta stilla utan att röra mig ur fläcken(!)

Ja, inte blev det som sagt fint heller… Men handikappad blev jag lik förbannat!

Min älskade lilla snoriga kille… TACK FÖR ATT DU STÅR UT MED DIN STUNDTALS MYCKET KORKADE MAMMA(!)

Tack och lov så har den korkade mamman ändå gjort ett klockrent smartdrag och investerat i denna OSLAGBARA KRÄM(!) VÄRLDENS BÄSTA (om jag får säga det själv!) Funkar till och med utmärkt till ömmande röda snornäsor(!) 🙂

För min del blir det nu aceton som gäller… BORT MED SKITLACKET NUUUUU(!) Sen ska jag försöka att inte tänka på hur mycket tid av denna gyllene dag som jag har slösat på den fantastiskt onödiga lackningen… Alla gör vi våra misstag (tydligen gör jag vissa om och om igen!) SKÄRPNING LYXHUSTRUN!  😉

Kommentera

