I snorträsket

Jaha, då var det dags igen… Dagen spenderas i snorträsket… Började med en hostig natt där den lille stackarn grinade x flera efter hostningarna som säkerligen sved till i luftstrupen och halsen… God morgon mamma sa han sen med en härlig slemmig nysning RAKT i mitt ansikte… Sen började näsan rinna som en öppen vattenkran nu på morgonen… Så nu blir det till att ladda upp pappersförrådet… (Ja, efter diverse slemnysningar i ansiktet efter den första OCH ÄVEN ETT GENERÖSARE PUSSKALAS ÄN VAD JAG TIDIGARE NÅNGÅNG UPPLEVT MED DENNA LILLA KILLE känner jag mig mycket tveksam till att jag kommer klara mig ifrån denna ljuvliga vårförkylning…) Han är mycket generös min son(!) 🙂

 

Den älskade lilla snorungen (med en kråka på kinden)…

Ja, nej, det är INTE så att han låter sitt humör påverkas av detta förkylningsvirus… Han är bättre än så min lilla kille (och det är mer än vad man kan säga om hans mamma när hon blir sjuk! Då syns inte tillstymmelse till glada miner vill jag lova!) 😉

GOD TISDAG ALLA GLADA! 🙂

 

2 thoughts on “I snorträsket

Kommentera

