En dröm slår in(!)

Det fnns två artister som jag haft som dröm att se och höra live… Gavin Degraw och James Morrison…

 

[youtubeplay id=”7WXCMZWOKcg” size=”medium”]

Låten som för övrigt fick den stora äran att vara ”the one”… första låten som vi dansade till som gifta(!)

Gavin Degraw fick jag se live i Stockholm (2008, om jag inte minns fel!)  🙂

Då återstår alltså bara en (musikalisk) dröm… James Morrison:

[youtubeplay id=”sgRb_lfIZ6A” size=”medium”]

I WON’T LET YOU GO (JAMES!) och i juni ses vi i Köln(!) LYCKA!! Jihooooo… Jag tror inte att det är sant(!)  🙂

Jag älskar när mina drömmar slår in (en efter en!)

LIVET ÄR FANTASTISKT(!)

🙂

Kommentera

