Bilen är parkerad(!)

…och nu tar vi helg(!) 🙂

Att parkera ”pappas bil” har blivit en favoritaktivitet som den lille numera ser fram emot varje dag (sen betyder pappan inte så mycket längre efter det!) 😉

Sådärja…. Underbart roligt att leka med pappas (stora) leksak tycker den lille killen… Faktum är att han har kört den mer än vad hans mamma har(!) (Mycket tack vare att mamman tycker att den är FÖR STOR för att lilla hon bekvämt ska kunna köra den. Tänk dig själv… vart ska den stora bilen ta vägen med den lilla 160cm höga och 49kg lätta kvinnan?!) Nej en lite sportigare liten rackare till åkdon väntar jag på…  😉

Med bilen nu tryggt parkerad i garaget ger jag mig in på en aktivitet som jag behärskar… (Ja, det gör jag verkligen!) 🙂

En läskande, kall och oerhört god GT blandade jag ihop till mig och min hårt arbetande man när han kom hem denna härliga fredag(!) För övrigt en av de godaste Gin and Tonic som han har druckit markerade han som ett blygsamt betyg för drinken. (Ja, säkerligen i hopp om att få ligga ikväll?!) 😀

Med denna fantastiska drink i handen tar vi nu HEEEELG(!) Och önskar er alla en FANTASTISKT TREVLIG SÅDAN(!)

🙂

 

2 thoughts on “Bilen är parkerad(!)

Kommentera

