En tomhet och x…

… antal extrakilon efter denna helgen är det nu dags för att bege sig till gymmet och svettas järnet igen(!) Den ekande tomheten här hemma efter att vi har vinkat av vårat UNDERBARA BESÖK gör att jag inte känner för att vara hemma så mycket idag…. Tack o lov är det fint väder (och jag behöver göra mina timmar på gymmet denna veckan!) så det ska inte behöva bli något problem att hålla sig hemifrån… 😉

Ibland är det dock såååå värt att unna sig en sådan här maxad svullohelg… Denna helgen skulle jag inte vilja ha ogjord för nåt i världen(!) 🙂

(Klicka på bilderna nedan för visning i bildgalleri!)

HJÄRTLIGT VÄLKOMNA TILLBAKA  A N Y T I M E  FINA NI(!) 🙂

2 thoughts on “En tomhet och x…

  1. Ja, du Fia Fit, det är censur pÃ¥ de bilderna om man säger sÃ¥😀 Det var garanterat 3 Ã¥r sen jag svettades sÃ¥dana mängder som pÃ¥ gymmet idag… och rodnaden har liksom inte släppt än efter intervallträningen😉

Kommentera

