SOMMARENS HIT… THIS IS IT(?!)

Nu har jag hittat den…

Klänningen som ska göra min sommar(!)

This is it… 🙂

Småblommigt och sensuellt(!) (Sen det där med att ta kort på sig själv i spegeln kan man ju vara utan!) 😉

Men jag ÄR NÖJD med denna klänning… love it! Trots att jag har haft MYCKET svårt med att hitta nåt blommigt innan som har passat på min kropp. Har alltid tyckt så mycket om blommigt men aldrig tyckt att jag har passat i det… Förrän NUUUU(!) This is it(!) (Lite solbränna på den bleka kroppen bara så är vi i hamn!) 😉

Hej och välkommen sommaren… Jag är såååå redo(!) 🙂

2 thoughts on “SOMMARENS HIT… THIS IS IT(?!)

  1. Hallå där!!! När man lägger upp en bild på en sådan där snygg klänning måste man skriva vart man köpt den :-)! För jag älskar den! Och du är ju så skitsnygg i den!

Kommentera

