Sviktande hopp och en himmelskt vacker blomsterkvast(!)

Magsjuka är bland det VÄRSTA jag vet(!) Och det här var minsann en lurig rackare… Den tar död på mitt hopp gång på gång… Tydligen är min lille kille frisk dagtid, men insjuknar i denna äckliga kräksjuka nattetid  😦

Dagisdebuten ligger nu på is till på måndag och det känns lite skönt med gott om tid för tillfrisknande innan den blir av. Särskilt om det ska fortgå på detta vis… Känner mig lurad och förd bakom ljuset gång på gång på gång av detta eländiga virus som angripit min son… FÖRSVINN SNARAST DITT ÄCKEL(!)

Tack vare världens finaste Thunderberry har vi dock en himmelskt vacker blomsterkvast att titta på och njuta av (dag som natt) mitt i detta elände…

Den ger utan tvekan en trevligare tillvaro här hemma denna vackra blomsterkvast(!) Tusen TAAAACK kära Thunderberry(!)  🙂

 

2 thoughts on “Sviktande hopp och en himmelskt vacker blomsterkvast(!)

Kommentera

