OSLAGBAR(!)

Kärleken till mitt barn är obeskrivlig och så OSLAGBAR(!) (Med eller utan magsjuka!) 😉

UNDERBART mys i soffan med mitt lilla hjärta. Det är helt ofattbart vilka känslor som vaknar till liv när man blir förälder. Jag kunde för mitt liv inte föreställa mig hur det skulle kännas. OSLAGBART är vad det är(!) 🙂

Jag är så enormt glad och tacksam för att jag har blivit blessed med denna juvel i mitt liv(!)

(Som vilken förälder som helst så älskar jag mitt barn över allt annat!) 🙂

One thought on “OSLAGBAR(!)

Kommentera

