Deff och gangsta-häng(!)

Ikväll skulle det deffas på Hansaallee (TYCKTE MANNEN MIN! HAN beställde yoghurt och bär till middag… Ja, jag förstår att vissa av er gapar av förvåning, det hör ju inte till vanligheterna när mannen får bestämma!) 😉

Antioxidantbombad känner jag mig efter denna ljuvliga middag(!) (för min del blev det dock quark och blåbär! Quark är för övrigt något som tyskarna verkar väldigt förtjusta i. Det kan liknas lite med den svenska Kesellan) 🙂

Deffa känns OERHÖRT välbehövligt just nu då energin och motivationen till att träna inte infinner sig det minsta hos denna dam för tillfället(!) (Och den rackans förkylningen är envisare än kvinnan själv!) 😦

JA, det tar på krafterna att hänga med den här lill-gangsta på Krippeninskolningen på dagarna(!)  😉

Men det går RIKTIGT BRA för oss(!) Och känns verkligen toppen för både mig och den lille(!)  🙂

Imorgon ska jag gå därifrån en stund, får se hur det går då… (Alldeles utmärkt misstänker jag!) 😉

Kommentera

