Kan INTE klaga…

… på min fönstertvätt här hemma längre efter dagens observation…

Den här killen har det BETYDLIGT JOBBIGARE än vad jag har det med mina ynka 12 fönster som tar mig ca 1 timme att tvätta. Den här stackaren får garanterat hålla på i minst en vecka, MED LIVET PÅ EN LINA(!)

Tummen upp fick han för sitt fönsterputsande av den svettiga mamman(!)  🙂

Han gav mig mycket underhållning under mitt träningspass. Jag agerade även cheerleader och hejade friskt på honom dessutom. Han var säkert mycket nöjd och flirtade flitigt med den svettiga mamman. (Om jag flirtade tillbaka? Nej, men inte skulle väl jag älskling!)  😉  Dock var jag väldigt spänd över att få se honom halka och åka ner för väggen likt en vattenrutschkana… Ja, nej, jag skulle inte vilja ha hans jobb(!)

Klaga kan jag för övrigt INTE göra på nåt just nu(!) Jobbar gör jag ju inte nu för tiden(!) Och nu när min kära lilla son har börjat på Krippen och har varit där själv denna veckan så har ju mamman fått mycket egentid… Och det har bara varit såååååå underbart och ljuvligt skönt(!) NU är jag lyxhustru på riktigt(!)  🙂

JAG ÄLSKAR MITT LIV(!)  🙂

Taaaack min älskade man för att du ger mig den här möjligheten(!)

YOU GIVE ME THE WORLD BABY(!)  🙂

(Ja, just på den här bilden ser vi ju ut som två slitna mongos, jag vet! Men jag tyckte att det var så fyndigt med jordklotet i bakgrunden!)  😉

YOU AND THIS LITTLE GUY ARE MY UNIVERSE(!) (Ja, och den där fönsterputsaren som förgyllde mitt träningspass idag såklart!!)  🙂

The little guy fick för övrigt sin mamma att gråta glädjetårar idag när jag hämtade honom på Krippen. (En stor anledning till att mitt liv känns så underbart är ju självklart för att mitt lilla hjärta också mår så bra med sitt liv!) Första sovningsförsöket på Krippen idag. Jag hade ABSOLUT INGA HÖGA FÖRVÄNTNINGAR inför detta(!) Höll min telefon MYCKET nära mig hela tiden och stod i startgroparna för att springa dit och hämta ett förtvivlat barn i förtid. Men ingen ringde. Jag gick dit på förutsatt tid. Barnet sov när jag kom dit. Med de andra barnen. I det lilla sovrummet. På sin lilla madrass. Med sin ”tuttis”, ”bamba” och ”bilen”. Han hade lagt sig ner och somnat utan några som helst protester. Och har heller inte så mycket som fällt en enda tår under denna inskolning. JAG ÄR MÄKTA IMPONERAD OCH STOLT ÖVER MIN ÄLSKADE SON(!) VÄRLDENS BÄSTA OCH FINASTE(!)  🙂

Kommentera

