Skåååålar…

… gör vi i vitaminbrus på Hansaallee idag(!)

Ja, nog hade man ju önskat sig nåt roligare i glaset(!)  ;-)  Men drinken är ju iallafall lite pimpad med sugrör och hjärtformade isbitar  :-D  (Jag har MYCKET SVÅRT för sånt här brustrams. Vet att det egentligen är lönlöst att hålla på med sån skit. Men min man förstår ni HAN TROR VÄLDIGT STARKT PÅ DETTA BRUSANDE… Så jag gör det mest för att han ska bli glad… Vad gör man inte för kärleken?!) 😉

Ja, förkylningen from Hell har ju såklart slagit rot här hemma IGEN(!) Snorkalas, huvudvärk och nysfest som toppas av kräkframkallande hostningar ägnar vi oss åt för tillfället. Glamoröst värre. NEJ, ge dig av härifrån ditt rackans förkylningsvirus. Vi har fått nog av dig ditt äckel(!)

Hoppas ni andra har trevligare saker i era glas en lill-lördag som denna(!) 😉

2 thoughts on “Skåååålar…

  1. Nej vet du vad Fia Fit… det var precis vad det var igår i glaset! Dock är jag inge bättre av den skiten idag så nu tar jag mig an the real stuff ikväll… Ett härligt glas rött fulladdat med antioxidanter ska nog hjälpa mig att driva ut det här eländet(!)😉

Kommentera

