Hur smakar en gammal tant?

Jo, det kan jag nu avslöja för alla er som undrar(!)  🙂

HÄR har ni svaret:

Ja, själv sa jag ju att den smakade konstigt, lite mer som soja. Men ”Den smakar gammal tant”, sa min man. (Ja, älskling, jag får nog bara ta och lita på ditt ord där. Själv har jag inga tidigare erfarenheter som jag kan styrka detta utlåtande med.) Men gott smakade den INTE(!) Det är inte ofta det kastas ouppätna saker i det här hemmet. MEN DENNA ÅKER UT, där brats på Stureplan häller sina fina skumpor för att verka coola och välbärgade, I VASKEN(!)  Gammeltant var ingen smak som gick hem i det här hemmet(!)  😉

One thought on “Hur smakar en gammal tant?

Kommentera

