Har kört slut på min bästa vän

Min BÄSTA vän i dessa förkylningstider(!) Det ÄR världens bästa (receptfria) nässpray(!) Nezeril och allt vad nu konkurrenterna heter är ju liksom som en droppe i havet i jämförelse. Tack och lov kommer en ny med mamma min på onsdag(!) (Ja, vi bedriver en del import från Sverige. Det finns helt enkelt vissa varor därifrån som vi inte kan leva utan!)  😉

Kan nu konstatera att det är HELA 5 NÄTTER SOM JAG SKA ÖVERLEVA UTAN MIN BÄSTA VÄN(!) Känns ohållbart i nuläget. Men ibland får man helt enkelt stå på sina egna ben. Och försöka lita på att dem bär en  😉

Kom igen nu kroppen(!) LET’S GET WELL(!)  🙂

Kommentera

