Firar vidare(!)

Ja, med risk för att bli långrandig och aningen enformig så måste jag ändå meddela att jag ÅTERIGEN IDAG HAR GLÄDJEN ATT MEDDELA ATT JAG FIRAR 10 ÅR sen jag tog studenten(!) Ja, men herregud… Nog måste väl det firas(?!) Jajemen(!) 🙂

För att få lite omväxling på allt firande så slog jag dock dagen till ära till med ett läskande glas med härlig Aperol Spritzer(!) Lovely(!) 😉

Jag har det bra jag(!) Sitta här och njuta I LUGN OCH RO MED MIN APEROL SPRITZER medans Momo, Mofa och Mobro roar (sig själva och) den lille på diverse gungor(!) Life is good(!) 🙂

Jag kände samhörighet med denna söta apan från Zoo:t idag… Kände att han och jag har ungefär lika komplicerade liv just nu… Ligga och pilla sig under fotsulorna lite och bara njuta av livet… That’s my life right now (ungefär!)… JAG KLAGAR INTE (men är medveten om att detta är ett MYCKET skrytit blogginlägg!) But still… I LOVE MY LIFE(!) 😉

Hoppas att ni har det härligt vart ni än är(!) Imorgon börjar sommarens fotbollsfest… Har sett ut mina platser på den lokala Sportsbaren! Shit va kul det ska bli(!) (Ska även vinna en massa pengar när jag piskar dit samtliga pojkar i EM tipset!) 😉

Kommentera

