EUFORI och en laddning jämförbar med EM-grabbarnas

Ikväll smäller startskottet för Fotbolls-EM 2012… Men det händer även nåt ÄNNU STÖRRE i mitt liv(!) Ikväll bär det av till Köln för en tripp med min kära man… Och det ALLRA, ALLRA BÄSTA…

… EN DATE MED JAMES MORRISON(!) Jag kan inte med ord beskriva euforin jag känner över detta(!)  🙂

En av mina aboluta favoritartister(!) Men måste dock medge att jag inte är nån riktig groupie för denna man… Det blev uppenbart när jag FÖRST IDAG har förstått att han är britt och inte amerikan som jag alltid har trott… Ja, ja… OTROLIGT BRA ÄR HAN DOCK OAVSETT HÄRKOMST(!) 😉

Laddad till tänderna är jag för att möta denna man(!) (Och ser också väldigt mycket fram emot att spendera en härlig och barnfri kväll med min alldeles egna älskade man(!) Tänk en fredag kväll med två män som man hyser sådana starka känslor för… PARADISE stavas det(!) (Har dock sådana dagar varje dag med killarna i mitt liv, så det blir nog inte så mycket annorlunda) 😉

TREVLIG HELG ALLA FINA(!)

🙂

2 thoughts on “EUFORI och en laddning jämförbar med EM-grabbarnas

Kommentera

