Veckans VOTE(!)

MORE OR LESS??

Långhårigt och fluffigt svall(!)

Kortare frisyr (Ja, kortare än såhär vill jag nog inte ha!)

Lekte lite med mitt löshår som jag köpte till min brudfrisyr förra året… När jag sen tog av det och fotade utan så ser jag ju hemskt tunnhårig ut i jämförelse(!) 😀 Men oavsett om det nu blir så att ni med denna vote tycker att jag ska sprara ut håret så kommer ju detta svall inte att existera ändå… Det är ju en massa fusk i första bilden(!) Men extensions + långt hår kanske?? Då kan man ju gå ut och brottas med Vickan Silvstedt sen 😉

Jag har med åren blivit väldigt bekväm av mig… och att ha långt hår som småbarnsmamma med en unge som hänger i det där håret och sliter dagligen är ju inte så överdrivet underbart! Det är smidigt med kort frisyr… Min nuvarande är oerhört lättskött… Det uppskattas! Men snygg ska man ju vara också(!)😉

SÅ, VAD SÄGS?

KORT eller LÅNGT?

VAD TYCKER DU?

(Kommentar lämnas med fördel i kommentarsfältet nedan! Det går även att vara anonym!) 😉

6 thoughts on “Veckans VOTE(!)

Kommentera

