Jordgubbsmonster(!)

Jordgubbar har aldrig riktigt varit någon favorit för min son. Men nu har det tydligen blivit annat liv i luckan…

Jag ser inte alltid ut som om jag ens tycker att det är gott. Men äter gör jag… En efter en…

Åhhhh så gott det är (och roligt att se hur stressade mamma och pappa blir när det i rekordfart minskar i jordgubbsskålen!)   😉

Ja, det är korrekt, ett riktigt litet jordgubbsmonster har jag blivit(!) Konkurrensen avseende ätandet av de goa gubbarna är nu totalt sönderstressande(!)  😀

One thought on “Jordgubbsmonster(!)

Kommentera

