Sverige, håll i (regn)hattarna…

… FÖR HÄR KOMMER VI(!)   🙂

Jo, men först ska vi se över och få till det här med packningen som alltid är ett kapitel för sig(!) Detta är endast delar av min och den lilles bohag som ska med… Som synes är den långärm+benpyjamasen framplockad och diverse långbent och långärmat… DET LÄR TYDLIGEN BEHÖVAS(!) Med en prognos av temperaturer mellan 14 och 19 grader under dessa två kommande veckor… Hej hopp sommar-Sverige(!) Den där lilafärgade bikinin, den lilles speedos till badbyxor och samtliga sommarklänningar kanske kan anses vara överflödiga i packningen(?) Nej, vet ni vad, är det sommar så är det(!) DÅ SKA JAG BADA (och för övrigt iallafall låtsas som att det är sommarvarmt ute!)  😉

Off we go till Sverige på sommarturné till vänner och familj(!) Dock har jag för en gångs skull bestämt mig för att ha just SEMESTER denna gången och INTE härja runt och hälsa på alla till höger och vänster så att jag tillslut inte vet vilket ben jag ska stå på och vad som är upp och ner…. ÅTERIGEN… Jag lär mycket av livet(!) (Bland annat att även jag har gränser för vad jag orkar med!)  😉

Måste även dagen till ära visa det OTROLIGT vackra halsbandet som min älskade lilla son gjort till mig på krippen idag(!) Vad kan jag säga? JAG ÄR EN STOLT MAMMA(!) (Och inte är det nån annan än personen i fråga som har en stark relation till barnet i fråga som producerat något liknande som hyser dessa uppfattningar!)  😀  Men han är dock bara 2,5 år(!)  Taaaack mitt lilla hjärta för att du vill pryda din mamma med dina enastående vackra skapelser(!)  🙂

HOPPAS ATT NI HAR FIN FINA SEMESTRAR OCH EN HÄRLIG SOMMAR DÄRUTE(!)

Nu går denna bloggerskan på SEMESTER igen och produktionen av blogginlägg de närmaste veckorna kommer att likna det nordeuropeiska vädret den senaste och närmast kommande tiden… LÅGTRYCK utlovas(!)

But I’ll be back(!)

Njut av lugnet och sommaren så länge  😉