Lovely lunch, barfotavin och besöksprepp

FREDAG idag… (För den som inte vet om det!) Gym står alltid på schemat på fredag fm. Och därefter har jag lagt mig till med en vana (eller vissa kanske skulle säga en ovana!)

Som lunch efter gymmet unnar jag mig något så lovely som…

… en STOOOR Frozen Yoghurt med fantastiskt goda bär(!) Fräscht värre vill jag lova(!) En fin fin belöning efter ett svettigt gympass tycker jag(!)  🙂

Fötter… Jag har svårt för mina egna fötter. Tycker inte om dem på något sätt (förutom storleken då om jag ska säga nåt som är bra!) Dock har jag blivit störtförälskad i ett barfotavin som vi drack för första gången på våran honeymoon i NYC… Nu har den dessutom dykt upp i våran närbutik till min och min mans stora glädje. Förrådet av barfotavin har laddats upp till max hemma hos oss nu och det känns bara såååå bra(!) 🙂

VECKANS VINTIPS(!) Det oemotståndliga barfotavinet(!) Har en känsla av att det kommer att gå en och annan sån flaska i helgen då vi får besök av höstens fina brudpar…  ;-)

Preppat inför det besöket är vad jag annars har ägnat mig åt idag. Skrubbat och härjat runt OCH  TILL OCH MED TVÄTTAT FÖNSTRERNA(!) (VILKET VAR MYCKET VÄLBEHÖVLIGT!) Det känns ljuvligt efter en sån storstäd tycker jag(!) Enorm njutning att bara sitta i soffan och njuta av sitt rena hem. Det ska bli sååååå trevligt att få besök av dessa härliga människor som annars hör hemma i Oslo nuförtiden. Vi lääängtar(!) 🙂

TREVLIG HELG ÖNSKAR JAG ALLA FINA BLOGGLÄSARE(!)

Den lilla olyckssalige ungen skickar också en hälsning denna fina fredag…

Var rädda om er(!) så att ni inte störtar med pannan före rätt in i cykelramen(!) Om inte kan ni nämligen få en lika ENORM dagsfärsk bula i pannan som jag har(!)  Men jag är glad ändå jag… 🙂

(Jag vill bara tillägga att jag var ute med min pappa när jag fick den här bulan!)  😉

3 thoughts on “Lovely lunch, barfotavin och besöksprepp

Kommentera

