Runtastic is fantastic(!)

Nu i semestertider har fokuset pÃ¥ träning legat MYCKET LÅGT hos lyxhustrun. Annan livskvalitet har haft betydligt större utrymme med bekostnad av lite vaddering här och där och framförallt ett flÃ¥s under all kritik(!) Nu sedan en vecka tillbaka har jag iallafall sparkat mig själv i baken och tagit tag i detta. Mycket tack vare vÃ¥ra fina vänner i Sverige som marknadsfört en trevlig träningsapp som dem sen en tid tillbaka använt sig av. Och bra reklam gjorde de verkligen sÃ¥ mannen min och jag nappade OTROLIGT EFFEKTIVT pÃ¥ den kroken. Nerladdningen gick i ett nafs och sen dess har träningen blivit lite som en drog. ETT MYCKET BRA SÄTT ATT PUSHA SIG SJÄLV(!) För mig funkar detta alldeles utmärkt. Den pushar mig till att springa lite längre och lite snabbare och även att träna mer och hÃ¥rdare pÃ¥ gymmet. Det är roligt när man fÃ¥r träningen och dess resultat mer översiktligt via hemsidan… Snart ska nog den här till synes ganska förslappade kroppen komma i trim och se till att bli betydligt mer vältränad(!)  🙂

Mina senaste träningsresultat… Det är riktigt roligt när man ser hur lÃ¥ngt, vart och hur länge man verkligen gÃ¥r eller springer och vilken förbränning man har. Kartan med gps-signalen gör ocksÃ¥ att dina vänner kan följa dig vart du rör dig och sÃ¥klart även dina träningsresultat… Riktigt bra grej, den har verkligen gjort min träning mycket roligare(!)  🙂

Det är inte annat än att man liksom tränar med ett leende pÃ¥ läpparna numera 😉

Kan genast tänka mig några av mina vänner och familjemedlemmar som också skulle träna på bra med det har verktyget(!)

Testa vettja(!) 🙂

(Ja, Runtastic kommer att fÃ¥ betala dyra pengar till mig för detta fantastiska reklaminlägg!) 😉

Kommentera

