Smyginvigning och ett solgassande Frankfurt(!)

Idag har lyxhustrun flanerat runt på stan och shoppat… BARA TILL SIG SJÄLV(!) LOVELY(!) :-)  Något som är sååå roligt att köpa är verkligen träningskläder och skor tycker jag. Det ger liksom en extra morot till att underhålla träningen. Ett par nya springskor gick jag hem från stan med… Efter att jag först smyginvigt dem på gymmet 🙂

De nya snabba springskorna in action(!) Åhhh va de kändes bra(!) Snygga också, eller hur?! Något som annars är trevligt när jag köper springskor är att jag alltid hittar dem på barnavdelningen med allt vad det innebär iform av glädjepris och andra fördelar. Något som försäljaren tydligt markerade(!) Han visade mig tydligt vart damavdelningen och dess mindre attraktiva priser låg. Men där gick han bet(!)  Det finns fördelar med att vara småfotad. (Tycker ändock att jag står stabilt och stadigt på jorden!)  ;-)   Dessa ljuvliga barnskor med ett mycket trevligt pris gick jag hem med från stan. Efter att jag först smyginvigt dem på gymmet 🙂

Väderleksrapport: Jo, det har varit riktigt varmt, soligt och fint här i stan sen i slutet på förra veckan. Idag 28 grader. Solglajorna har varit ett måste för att skydda ögonen mot den starka gassande solen. Glass har också intagits som om det fortfarande pågick nån form av semesterfirande. Det är varmt och svettigt(!) MEN VI KLAGAR INTE(!) 🙂

Idag kom även våra käraste vänner i huset bredvid förbi på en spontan date vilket var otroligt trevligt. Då fick jag ju även anledning att bjuda på en härlig vätskepaus iform av ett läskande glas vitt. Det är ju viktigt med vätskepauser i den gassande värmen(!) 😉

Hoppas att ni har en riktigt härlig lill-lördag alla fina bloggläsare och att solen skiner på er också(!) 🙂

2 thoughts on “Smyginvigning och ett solgassande Frankfurt(!)

Kommentera

