Shoppingdag, triss i trosor och alla nöjda och glada(!?)

Idag gjorde jag en liten utflykt till (vågar knappt berätta för då blir Mary så avis därhemma i Svedala! Men…) låt oss säga att det var till Marys KöpZentrum 🙂

Ja, Mary vi säger att det är ditt Zentrum… Jag var bara där och gästspelade lite(!) 🙂

Hur som helst så tycker jag alltid att det är så ljuvligt att strosa runt och titta och shoppa I LUGN OCH RO, UTAN MAN OCH BARN. Idag blev det… ja, vi kan säga att det blev shoppingfynd till hela lilla familjen faktiskt. Hon är bra snäll den här mamman(!) (Pappan blir dock alltid lika svettig varje gång jag kommer till honom med alla kvitton från alla kortbetalningar som ska stämmas av på kontot). 😉

Några av dagens shoppingfynd:

Nytt fräscht regnställ till Krippen. Hans förra som hängde där var strl.74/80 (9-12 mån)… Ja, det kan man ju tycka är aningen för litet för en nornalvuxen 2,5 åring  ;-)  Taaaack C&A för detta eminenta regnställ för ENDAST 36 EURO(!) Enormt prisvärt(!) JAG ÄLSKAR ATT FYNDA(!)  🙂

Tack även H&M för dessa trevliga(!) Kommer att bli så fina så på min lilla trotsiga prins(!) 🙂

Avslutningsvis triss i trosor(!)  Ja, det känns ju som sagt som att hela lilla familjen har nytta av dagens shoppingfynd(!) 😉

Ja, faktiskt handlade jag LITE mer än så… (MEN JAG MÅSTE ÄVEN FÖRTYDLIGA ATT JAG TYCKER ATT JAG ÄR GANSKA BILLIG I DRIFT!) Lite leksaker och doningar blev det också. En mutlåda till den älskade lilla trotsiga skitungen bland annat. Med leror och saker i olika färger som man kan bygga olika djur av osv…. Tänkte att denna dagen inte bara ska behöva handla om TROTS, TROTS och TROTS… utan att vi kanske även ska kunna ägna eftermiddagen och kvällen åt lite värdefullt umgänge(!) At least I HOPE(!) Återkommer med bild på denna magic box om den visar sig funka på trots(!) Det finns ju risk för att den då kan bli en RIKTIG VÄRLDSSÄLJARE PÅ MARKNADEN(!) 😉

Alla nöjda och glada med dagens shopping (och vid dagens slut?)

Jag hoppas det(!)

🙂

Kommentera

