MIN Fredag(!)

Förbannade baciller har tagit sig in i min kropp och givit mig ont i kroppen, feber, hosta och halsont denna veckan. Gillas inte(!) Jag som var så igång med träningen. Förbannad blir jag helt enkelt. Nu är det bara den envisa hostan som håller sig kvar och som håller mig från att kunna träna. Och fredagarna är min absoluta favvo-träningsdag. Så det suger ju(!) Vad ska man då göra av sin fredag?? Ja, nu är ju inte det så svårt att unna sig andra ego-aktiviteter… Vad sägs om detta??

MIN Fredag(!) Ja, inte går det nån nöd på mig egentligen inte(!) Och, ja älskling, jag ska städa LITE också  😉  Och ja igen älskling, det är en hårfärgningsgrej som du ser på denna bilden… Eventuellt får du tillbaka den naturligt skandinaviskt blonda tjejen som du en gång blev tillsammans med (dock lite mindre naturligt blond!) i em när du kommer hem… Henne har du ju flertalet gånger efterlyst men hon har ju lyst med sin frånvaro sen graviditeten och hormonuppståndelserna i kroppen under och efter.  Vi får väl se hur det här blir(!)  🙂

På tal om hormoner och uppståndelser så är jag inte på något sätt vän med mina för tillfället… Eller så är det faktiskt kanske så att det är en finnig och obalanserad liten tonåring som ovälkommet har flyttat in i min kropp(?!) Oavsett så driver det mig till vansinne(!) Kan återigen bara konstatera att p-pillertiden var LJUVLIG(!) (Men nu även ett minne blott för mig då jag på grund av blodtryckskomplikationerna under graviditeten inte på livstid kommer att få unna mig sådana feelgood hormonpreparat igen). 😦

Ja ja, det finns värre saker(!) 🙂

Nu ska denna finniga och ”mörkblonda” unga damen ta tag i sitt lilla hemma-spa… 🙂

På återseende(!)

🙂

Kommentera

