VECKANS VOTE(!)

Nu är det dags igen för en ny VECKANS VOTE där jag vill att mina fina bloggläsare är med och tycker till (men era svar på denna lilla undersökning kommer tyvärr inte att kunna göra något ogjort, men gör om gör rätt finns det ju nåt som heter!)  😉

Denna VECKANS VOTE handlar om hårfärg:

Min naturliga(!)

Jag som blondie(!) 

Ja, efter dagens hårfärgningsaktivitet här hemma så ser jag ut som den senaste bilden. Ett önskemål av min kära man. Vad gör man inte för kärleken?  😉

Men nå, VAD TYCKER DU? VILKEN FÖREDRAR DU? (Det är det jag är intresserad av!)  🙂

Mrs. Natural  E L L E R  Blondie??

Svara i kommentarsfältet nedan är du snäll… Det går även att vara anonym om man vill det(!)  🙂

(Jag kommer noga överväga att ändra till eller behålla det vinnande konceptet så tänk noga över ditt val!)  😉

Jag är så nyfiken…

Är det något som jag själv känner mig OERHÖRT säker på under dagens hemma-spa-pyssel så är det att…

Catrice’s – I Am A Lob-Star är veckans och även mitt ABSOLUTA FAVORITLACK!! Galet snyggt(!) (Där behöver jag ingen omröstning!)   😉

Och med det vill jag passa på att önska alla mina fina bloggläsare…

EN ALLDELES UNDERBAR HELG(!)

Men GLÖM för guds skull (ja, eller egentligen bara för min skull!) INTE omröstningen(!)

🙂

Och till min man vill jag bara ställa frågan: ”När kommer du hem till din blonda, heta fru??”   🙂

5 tankar om “VECKANS VOTE(!)

  1. Själv brukar jag nog alltid säga, Natural, är bäst. Men, jag måste nog hålla med både min karl och din man, Blondie är bättre… Ha en härlig kväll tiilsammans 😉

Lämna en kommentar