LIKET LEVER, klapp-klapp-klapp(!)

Idaaaaag blev träningsdebuten efter denna omgång av bacillangrepp av(!) ÄNTLIGEN(!) Men det var ingen ung och pigg kropp som var ute och sprang inte… Inte ens i närheten… Men ändock… Debuten är nu över(!)  Och… LIKET LEVER, KLAPP-KLAPP-KLAPP(!)  🙂

Ja, det är inte annat än att man måste ha ett leende på läpparna efter att ha överlevt den där 4,41 km löprundan. Ja, kroppen var ju igång i hela 27 minuter… OCH jag är högröd och svettig som om jag skulle ha sprungit ett maraton i Afrika i samma takt som en gasell… Nej, helt vältränad vill jag inte påstå att jag är för tillfället(!) Men NU ska det allt bli nån ordning på den här kroppen och konditionen igen(!) Det kan bara bli bättre (ja, tills nästa bacillhärd kommer och flyttar in i min kropp igen förstås!)  😉

Svettningen 15 minuter EFTER löpningen(!) På hela kroppen utsöndrades detta svett. Never ending(!) Har aldrig varit med om maken tror jag. Det kändes på nåt sätt som att kroppen passade på att svettas ut allt svett som inte har blivit utsvettat sen förra träningspasset för nästan 2 veckor sen…  😀

Imorgon är det TRÄNINGSFREDAG igen… Åhhh va underbart(!) (Det återstår dock att se om dagens rodnad hunnit lägga sig tills dess!)

🙂

Kommentera

