Hinner inte…

… med att skriva så mycket blogginlägg nu… Har mitt fokus på annat håll inom IT-världen(!)  Jobbar på MYCKET flitigt med mitt roliga projekt. Tror faktiskt att jag till och med kan få till en publicering redan vid månadsskiftet som det ser ut nu… 🙂

Vissa saker hinns dock med… Trots flitigt arbete…

Helt plötsligt låg dessa naggande goda söta bollarna på mitt fikabord… Jada, sötsaker har jag tydligen hur mycket tid som helst med i dessa dagar… Belöningskontot är obehagligt övertrasserat(!) Beröm i form av sötsaker för mina (ja, säkerligen bara i mina egna ögon!) fantastiska bedrifter hör till dagliga förseelser i dessa dagar…  😀

Tack och lov får jag ibland lite hjälp av min sockersöta son när det gäller att sätta i sig läckerheterna…  😉

Ja, han är hjälpsam han(!) (Och ordet VÄNTA är inget han har lärt sig än! Det vore ju roligt om det fanns nån liten boll kvar när fikagästerna kommer!) 🙂

”LECKER!” utbrister han ofta i dessa sammanhang… Det är ett ord i det tyska språket som han verkligen har snappat upp och säger på ett sånt tyskt, nästintill ohörbart sätt(!) 😀

Beklagar att jag inte visar mig så mycket här just nu… MEN det ska bli ändring på det… SNAAART(!) 🙂

One thought on “Hinner inte…

Kommentera

