VECKANS VOTE: Med eller utan?

Håll i er… Nu är det dags för en VECKANS VOTE(!) igen(!) (Ja, min man tycker inte att jag borde få kalla omröstningen VECKANS VOTE så den inte infaller VARJE vecka, MEN det ger jag blanka fan i!) Dagens VECKANS VOTE handlar om något så betydelselöst som FÖTTER, eller närmare bestämt TÅNAGLAR(!) Ett beslut som inte lär ge någon gråa hår eller beslutsångest… MEN SOM KAN GENERERA I ETT ÅTRÅVÄRT PRIS FÖR EN AV DEM SOM DELTAGER I DENNA OMRÖSTNING(!)  🙂

HÄR KOMMER DEN…

VAD TYCKER DU?

NATURLIGT??

ELLER…

Sensuellt LACKADE?? 

Oj oj oj, vilket lagom ångestväckande beslut att fatta en Fredag som denna(!)  😉

Kom igen nu mina fina bloggläsare(!)

Svara i kommentarsfältet nedan, please.

Nu ska jag och mina lackade naglar ta en promenad till gynekologen. (Ja, nog är det väl lite trevligt att fiffa till sig lite extra med målade naglar när man går dit allt!)

😉

Ha nu en underbar Fredag och en fantastiskt fin helg(!) Jag hoppas inte att denna VECKANS VOTE ska ta upp alldeles för mycket betänketid av din härliga helg(!)

🙂

9 thoughts on “VECKANS VOTE: Med eller utan?

  1. Tror det är delad meningar mellan killar och tjejer…
    Killar är alltid för naturligt – jag säger självklart – MED nagellack, mycket snyggare 🙂

Kommentera

