Date night och kvinnan som helt enkelt är talanglös på att klä sig(!)

IgÃ¥r var det DATE NIGHT för mig och min kära man pÃ¥ tumanhand(!) UNDERBART(!) Barnet hade det lika underbart han hos de finaste av barnvakter i huset bredvid. För oss blev det en ljuvlig SUFT & TURF dinner(!) Heaven(!) 🙂

Min UNDERBARA MAN på en UNDERBAR RESTAURANG… 

… och en alldeles UNDERBAR SURF ‘n TURF(!) Det kallar jag en fullkomligt UNDERBAR KVÄLL(!) 🙂

Idag visade jag prov pÃ¥ att jag är totalt talanglös pÃ¥ att klä mig rätt i förhÃ¥llande till vädret som är utanför fönstret. (Jag utgÃ¥r alltid frÃ¥n att det antingen är samma väder som det var dagen innan ELLER genom att titta ut genom fönstret och se vad folk utanför är klädda i, ingen säker vetenskap med andra ord! Det där med att kolla termometern skulle ju vara för lätt!)  ;-)  IgÃ¥r gick jag och frös med skjorta och jeans när jag gick ner till stan. Idag klädde jag mig varmare än igÃ¥r, med stickad tröja, jeans och sjal… OCH DÅ VAR DET 26 grader i skuggan och gassande sol… KUL! Svettig stadstur blev det där jag mer eller mindre ständigt beklagade mig över att jag svettades…

En STOOOR, KALL och LÄSKANDE limonad kunde dock locka fram ett brett leende pÃ¥ läpparna…   🙂

FRÅGAN ÄR BARA OM JAG NÅN GÅNG KOMMER ATT LÄRA MIG ATT KLÄ MIG EFTER DET VÄDER SOM ÄR??

Mycket tveksamt(!)

(Vill dock lugna oroliga med att meddela att jag tack och lov är bättre på att klä mitt barn!!)

😉

Kommentera

