JAG HAR ALDRIG SETT PÅ MAKEN…

… TILL UTSLAG OCH UTBREDNING AV DESSA(!)

ÖVERALLT dessa kliande utslag på min lilla älskade kille…  😦

STACKARS LILLA RARINGEN(!) Var till doktorn nyss efter att ha kollat ALLA utslagsbilder som finns i hela cyberspace och tänkt diverse otäcka tankar om var det är för läskig sjukdom som ligger bakom detta angrepp så kunde doktorn lugnt konstatera att det är några ÄCKLIGA, SNUSKIGA DJUR SOM DET TYDLIGEN FINNS GOTT OM HÄR I GRÄSET I TYSKLAND SOM HAR BITIT MITT KÄRA LILLA BARN… Så JÄVLA OFÖRSKÄMT(!)

Det är ju så att man verkligen längtar till hösten och vintern nu när dessa SNUSKIGA DJUR DÖÖÖÖR! (Ja, jag står för att jag känner så!)

Nu smörjer vi dock på med den sköna krämen som vi fick av snälla doktorn och kliandet har redan blivit bättre… TACK OCH LOV(!)  🙂

2 thoughts on “JAG HAR ALDRIG SETT PÅ MAKEN…

Kommentera

