Vinnaren i förra VECKANS VOTE(!)

Spänningen har återigen varit olidlig här hemma när lottdragningen gick av stapeln här igår. Den här gången var det den lilla killen i familjen som fick den stora äran att dra en vinnarlapp. Något som han för övrigt tyckte var VÄLDIGT ROLIGT så han ville dra MÅNGA vinnare… hade nog inneburit en konkurs för hans mamma om alla hade fått pris(!) Så tyvärr blir det inte så… Men en glad och lycklig vinnare blev det… (TRUMVIRVEL!) 🙂

Fina Mary rodde hem det trevliga priset. GRATTIS till dig(!) 🙂

Detta åtråvärda pris kommer snart att vara i din ägo(!) Sidenlena och väldoftande fötter utlovas och lackade naglar i två härliga höstfärger! Det ljuvligt vackra Catrice’s I Am A Lob-Star och det snygga P2 Forever… Det blir en fin höst det skulle jag säga(!) 😉

Leveransen kommer även i detta fall ske personligen av bloggerskan själv. Och denna gången utlovas en leverans redan i NÄSTA VECKA(!) Inte fy skam det inte(!) 🙂

Till er andra som inte vann denna gång vill jag bara tacka för deltagandet! MYCKET BÄTTRE DRAG PÅ ER DENNA GÅNG TYCKER JAG, BRA DÄR!!  :-)  Kan med omröstningen konstatera att kvinnor är väldigt förtjusta i lackade tånaglar, men att män (ja, iallafall min man tycker om mina naturliga fötter! Något som jag inte ens gör själv oavsett lack eller inte. Jag har svårt för fötter!)

Håll utkik efter nästa omröstning med nya åtråvärda priser… 😉

OCH HA NU EN ALLDELES UNDERBAR HELG(!)

(I nästa vecka satsar jag på en publicering av mitt projekt och efter det ska det nog se till att bli lite fart på mig här på bloggen igen!)

🙂

Kommentera

