Shoppingtur med min kära man och en liten smak av det salta

Idag har jag och min man varit på en mysig shoppingrunda. Och det handlades… faktiskt…

Några härliga shoppingpåsar blev det(!) 🙂

Ja, det är korrekt uppfattat, det var JAG som bar runt på dessa shoppingpåsar(!) Ser aningen sur ut på bilden, kanske för att det var MIN MAN SOM HADE HANDLAT ALLT SOM VAR I PÅSARNA(?) Nej, ett par jeans var faktiskt mina och jag var allt annat än sur under denna mysiga shoppingtur med mannen min(!) 🙂

Han var heller inte sämre när han igår efter en tur till Sverige även hade med sig…

… SVENSKT LÖSGODIS… SALTLAKRITS till sin salt- och söttsuktande fru(!) Det är kärlek det(!) Lite uppvärmning inför helgens godisfrossa liksom(!) 🙂

Kommentera

