PROJEKTET PUBLICERAT(!)

Nu har jag publicerat mitt skötebarn som har upptagit en stor del av min tid senaste tiden. Började med projektet i våras och NU ÄR WEBBSIDAN KLAR…

giving-birth-in-frankfurt.com

Kika in vettja… (Ja, nu innehåller den ju information om vilka förlossningsavdelningar som finns i Frankfurt am Main, det intresserar ju troligtvis inte så många av mina fina bloggläsare!)

😉

Jag gör glädjeskutt här hemma i soffan och klappar mig själv på axeln lite nu när jag faktiskt lyckats dra ihop detta eminenta projekt(!) Efter diverse svordomar som haglat ur munnen på mig när programmet och jag inte riktigt kommit överrens… Men, men vad gör väl det?! Nu är det ju färdigt!! Tjohooooo!!  🙂

 

4 thoughts on “PROJEKTET PUBLICERAT(!)

Kommentera

