Ser och lär(!)

Den lilla ser och lär från sin omgivning, det är tydligt det(!)

Igår tog han sig an en ny sak här hemma. Satte sig i soffan med datorn i knät som sin mamma brukar göra på tok för ofta i det hörnet i soffan… 

[youtubeplay id=”uk1cyDeHfMI” size=”large”]

Ja, jag skrattar på filmklippet, men jag tycker inte att det är det minsta roligt egentligen(!) Man är helt klart inte helnöjd med allt man för över på och lär sina barn(!) Det där ordet har han tyvärr snappat upp alldeles för bra… SKÄRPNING MAMMAN(!) 

Mr. Trots sätter numera på datorn i tid och otid, lägger den i sitt knä och tycker att det är helt normalt och trevligt. DET KÄNNS OTROLIGT SKÖNT ATT VI NU SKA ÅKA IFRÅN DEN HÄR DATORN OCH FÅ EN PAUS FRÅN DEN I NÅGRA DAGAR(!)  ;-)  Svordomar har det som sagt blivit några nu under mitt webbsidaprojekt…. INTE BRA… Nu ska jag satsa på några dagar utan att detta ofina ord hoppar ut ur min min… Wish me luck(!)  🙂

Packningen är i full gång…

Ikväll är tanken att vi ska landa i Sverige för att andas den svenska kyliga luften i några dagar, mysa med vänner och äta EN MASSA SVENSKT LÖSGODIS(!)

🙂

TREVLIG HELG ÖNSKAR JAG ALLA MINA FINA BLOGGLÄSARE(!)

På återseende(!) 😉

One thought on “Ser och lär(!)

Kommentera

