Premiärernas premiär(!)

Idag har jag gjort en sak som jag har tänkt göra så många år… Men  det har liksom inte riktigt blivit av… Jag har köpt en stor fin pumpa och skurit ut ett (ja, kanske mindre fint) ansikte ur denna och har den numera ute på balkongen upplyst att beskåda för oss samt alla förbipasserande. Sååå mysigt i höstmörkret(!)

Barnsligt stolt blev jag av att ställa ut denna enormt fina skapelse på balkongen(!) Visst är den väl otroligt snyggt gjord?  🙂

Ja, det kan tyckas aningen tidigt med sådana prydnader, men nu har vi en sån på balkongen och nu är det så, så det så(!) (Den kanske kommer att inge respekt här i området och skrämma en och annan tysk här i grannskapet till och med)  😉

Ja, detta var egentligen dagens blogginlägg… SLUT(!) OM det nu inte vore för att min son alldeles nyss gjorde något som är något av premiärernas premiär om nåt i vårat hem(!) HAN BAJSADE PÅ POTTAN FÖR FÖRSTA GÅNGEN(!) ÄLSKADE UNGE(!) Jag grät till och med en glädjetår när jag förstod vad som hade hänt. Som vi har försökt att truga och lura dit honom på både det ena och det andra sättet under en längre tid. Men ICKE, han har liksom sparkat bakut varje gång och tjatat åt sig att få pluppa i blöjan… (HUR OBEKVÄMT SOM HELST MÅSTE JU DET VARA!)

IDAG VAR DAGEN… DÅ PLUPPET I POTTAN BLEV ETT FAKTUM(!)

ÄLSKADE LÖRDAG(!)

EN TREVLIG SÅDAN ÖNSKAR JAG ALLA MINA FINA BLOGGLÄSARE(!)

🙂

2 thoughts on “Premiärernas premiär(!)

Kommentera

