Ett brev med salt glädje och lycka(!)

… kom med posten till lilla mig idag(!) Lyckan är alltid stor när fint handskrivna kuvert, gärna stora sådanna anländer i min brevlåda. När man på baksidan även kan se vem det kommer ifrån och då konstatera att det är från nån som jag tycker OTROLIGT MYCKET OM, helt enkelt en mycket kär vän! Då blir jag varm i hjärtat… När jag därefter sen öppnar upp kuvertet och ser…

… DET BÄSTA MÖJLIGA INNEHÅLLET(!) Ja, då vill jag lova att tårarna började att spruta… och det var redan innan jag hade läst brevet(!) 😉

DET ÄR LÄTT ATT GLÄDJA EN VÄN… (Det ska man aldrig glömma!)

TUSEN TAAACK FÖR DETTA LJUVLIGA PAKET, VÄRLDENS BÄSTA MARY(!) LOVE YOU(!) 🙂

Den hormontrötta och slitna människan blev nu som sprudlande av ny energi.

TACK VARE DEN SALTA GLÄDJEN OCH LYCKAN ÖVER ATT HA SÅ OMTÄNKSAMMA OCH FINA VÄNNER RUNT OMKRING SIG(!)

🙂

Kommentera

